در راستای ارتقای سواد سلامت جامعه و افزایش آگاهی عمومی درباره راهکارهای پیشگیری از سرطان، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اجرای برنامههای آموزشی و اطلاعرسانی، بر اهمیت «خودمراقبتی» به عنوان یکی از مؤثرترین ابزارهای حفظ سلامت و کاهش خطر ابتلا به سرطان تأکید دارد.
«سرمایه حقیقی ما، سلامت نسل جوان است؛ اجازه ندهیم سوداگران مرگ، این سرمایه را در لفافههای جذاب و تبلیغات دروغین به یغما ببرند.»
معرفی سرپرست جدید مدیریت بیمارستان شهید دکتر چمران شهرستان کنگاور
به مناسبت روز جهانی سلامت تابآوری نظام سلامت
از شعار فناورانه تا ابزار اجرایی در سطح شهرستان